חברת אקווה בר (או בשמה המלא: "אקו סנטר הולנד בע"מ") נחשבת לאחת החברות העיקריות הפועלות בתחום המים בישראל. מזה מספר שנים, מספקת החברה מוצרים מגוונים בתחום, וכן מעניקה שירותים חשובים ללקוחותיה.

אודות החברה

חברת אקווה בר הוקמה בשנת 2006. תחום העיסוק העיקרי שלה הוא ייבוא ושיווק מערכות ומתקני מים מכל סוג, וזאת עבור שורה ארוכה של לקוחות, פרטיים ומוסדיים כאחד. החברה מציעה, מעבר למכירה או להתקנת המוצרים האלה, גם שורה ארוכה של שירותים משלימים, לרבות אחריות מלאה ושירות תיקונים – אלה ניתנים על ידי טכנאי החברה, הפועלים בפריסה ארצית.

כל המוצרים המשווקים בחברה, יש לציין, עומדים בתקנים הנדרשים כיום בישראל בתחום, ובכלל זה תקן 1505, הנוגע לאיכות המים המסופקים בתהליך. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות הידועות כיום בתחום זה.

החברה מציעה גם פתרונות מותאמים לכל אחד מלקוחותיה, וזאת על פי צריכת המים שלו, התוספים הנדרשים למערכת וכן הלאה. לצורך זה, מציעה החברה מערך ייעוץ והכוונה, וכן מקפידה ללוות את הלקוחות גם לאחר מכן, בשלבי התפעול והתחזוקה של המוצרים.

מוצרי החברה

חברת אקווה בר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מתקני מים, כמו גם מוצרים משלימים אחרים. המוצרים המשווקים על ידי החברה עומדים כולם בתקנים הנדרשים, לרבות התקן הישראלי 1505 לאיכות מי שתייה, והם מאופיינים בצריכת חשמל נמוכה ובאורך חיים גבוה. בין השאר, ניתן להצביע על:

פרטי יצירת קשר

כתובת משרדים ראשיים: רחוב העבודה 12, ראש העין.

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 03-9009999.

המוקד פעיל 24 שעות ביממה, ובכל אחד מימות השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *