המוקד הטלפוני של מי עדן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

זוהי אחת החברות המוכרות בתחום המים בישראל. הבקבוקים שלה נראים במטבחים ישראלים רבים, וכך גם מתקני המים למיניהם.

בשלושת העשורים בהם מי עדן פועלת בשוק היא הפכה לחברת ענק – מה עוד חשוב לדעת על החברה ומוצריה?

אודות מי עדן

מי עדן הוקמה, באופן רשמי, בשנת 1983. אולם, מה שמעניין יותר נוגע למה שהתרחש שלוש שנים קודם לכן: ב-1980, ביולוג בשם משה המאירי הבחין במעיין, שלימים ייקרא סלוקיה, ובאיכות המים הגבוהה שלו. כעבור מספר שנים, לאחר שורה של בדיקות לגבי טיב המים, החל שיווק של בקבוקים המבוססים על מי המעיין הזה, "האוצר של המעיינות", כמעט ללא התערבות אנושית.

לקראת סוף שנות ה-80, החלה מי עדן לפנות לפלח שוק אחר – זה של מתקני וכדי השתיה. המים המינרלים, עדיין ממימי אותו מעיין, עשו את דרכם לבתים פרטיים, לבתי עסק ולמוסדות ציבוריים למכביר. מתקנים אלה זכו להצלחה אדירה, והעלו את הפופולאריות של מי עדן.

מאז ועד היום, עוסקת מי עדן בהפקת מים, אשר עוברים תהליכי סינון וטיהור מקיפים, וזאת בהתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר אשר ידועות כיום בתחום. מוצרים אלה עומדים תחת הליכי פיקוח ובקרת איכות יסודיים, לכל אורך פס הייצור שלהם, ובהתאם לסטנדרטים הנהוגים כיום בארץ ובעולם.

החברה מבצעת התקנה של המוצרים בבית הלקוח, ומספקת אליו את כדי השתיה באופן תדיר: זאת, במסגרת השירות "מי עדן עד אליך", המוצע החל משנת 1988. מוצרי החברה מגיעים עם אחריות מלאה, כשהבחירה של הלקוח היא בין מספר מסלולי תשלום. לחברה מערך טכנאים, אשר פועל בפריסה ארצית, ומעניק מענה על כל צורך שעולה ביחס למוצרים.

מוצרי החברה

כיום, ההערכות הן שמוצרי מי עדן נמצאים בכ-150,000 בתי אב בישראל. הם מיוצאים לכ-20 מדינות בכל רחבי העולם, ובין השאר ארצות הברית, בריטניה וגרמניה.

במדינות אלה, ההתבססות היא על מים ממעניינות מקומיים, אשר עוברים תהליכי סינון וטיהור דומים לאלה שנעשים בישראל.

זוהי רשימה חלקית של המוצרים המרכזיים אשר משווקת מי עדן ללקוחותיה:

  • מיני בר ומתקני שתיה – מיני בר דיגיטלי "עדן דיגיטל", מי עדן mini, מי עדן smile, בר מים חם/קר חשמלי "עדן קלאסי", בר המים Easy ועוד.
  • סדנת Eden Pure– ברי מים מתקדמים למים מסוננים בטמפרטורות שונות. בין השאר, Eden Pure Classic, Eden Pure Soda ו-Eden Pure Touch.
  • בקבוקי מים – כולל בקבוקים ייעודיים לספורטאים או לתינוקות.
  • כדי מים – בנפחי 11 או 18.9 ליטרים.
  • מוצרים משלימים – מעמדי כדים, כוסות חד פעמיות לשתיה קרה או חמה, ערכת Soda Stream Genesis, מגבוני ניקוי לכדי המים ועוד.
  • מכונות קפה.

פרטים ליצירת קשר

כתובת משרדים ראשיים: רחוב הלח'י 19, בני ברק. 51200.

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 1-700-70-2002 או 5335*.

פקס: 03-5781486.

מוקד מכירות –

טלפון: 2929*.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו