המוקד הטלפוני של נביעות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דומה כי את חברת המים המינרליים נביעות אין צורך להציג לצרכן המים הישראלי הממוצע. למרות שחוותה קשיים לא מעטים בשנים האחרונות – בין השאר עקב התחרות עם חברות המספקות מתקני מים מסוננים – נביעות עדיין נחשבת למובילה בתחום כדי המים בישראל. מה היא מציעה ללקוחותיה?

על נביעות

נביעות (או בשמה מלא: "נביעות טבע הגליל בע'מ") הוקמה בשנת 1989: היה זה גילוי מעיין עין זהב, בצפון מדינת ישראל, שאפשר את הפקת מי המעיין, שנחשבו לבעלי איכות גבוהה במיוחד.

במהלך השנים, החלו בקבוקי המים המינרלים של החברה, המבוססים על מי המעין, למצוא את דרכם לבתי אב רבים בישראל, ובשנת 1991 החלו להיות משווקים על ידה גם מתקני וכדי מים מסוגים שונים.

אלה מבוססים על מים מינרלים המסופקים לבית הלקוח באופן תדיר על ידי מערך השירות של נביעות. בחברה פועל גם מערך טכנאים, בפריסה ארצית, שנועד להעניק מענה על כל צורך שלא יעלה בנוגע למוצרי החברה.

נביעות נמצאת כיום בבעלותה של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בישראל. היא מאופיינת בנתח פעילות רחב בכל קנה מידה: ההערכות הן שמחזור המכירות של מוצרי החברה, מדי שנה, עומד על כ-350 מיליון ש'ח. עם זאת, יש לציין שבשנים האחרונות, על רקע עליית מכשירי המים המסוננים, איבדה נביעות חלק מסוים מנתח השוק שלה.

מוצרי החברה

מאז ועד היום, נחשבת נביעות לחברה אשר מציגה חידושים רבים בתחום, והיא מוגדרת כפורצת דרך לכל דבר ועניין. פיתוח המוצרים נעשה באמצעות כמה מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר אשר ידועות כיום בתחום, וכולם עומדים בתקנים המחמירים הנדרשים כיום, בין השאר בנוגע לאיכות המים ולבטיחות הייצור שלהם. לראיה, מדי יום נערכות כ-150 בדיקות העומדות על טיב המים.

כעת, הגיע הרגע לסקור, ולו באופן תמציתי ביותר, את מגוון המוצרים שמציעה נביעות ללקוחותיה. החלוקה הבסיסית היא על פי הקטגוריות הבאות:

  • בר מים קלאסי – בר בעיצוב מסורתי, המאפשר מזיגת מים חמים או קרים בלחיצת כפתור. כולל ברז בטיחות, למים החמים, להגנה בפני ילדים.
  • קולקציית ברים מעוצבים – מגוון במגוון צבעים, וכן מאפשרים הדבקות מדבקות צבעוניות עליהם.
  • בר קומפקטי – בר שולחני, המאפשר מזיגת מים חמים וקרים, וכולל בתוכו ברז בטיחות וכן צג דיגיטלי המאפשר לשלוט על טמפרטורת המים.
  • בר לעסקים – מתקן משולב עם מקרר בנפח 20 ליטרים. גם כאן, ניתן לבחור בין מספר טמפרטורות מים, לשלוט עליהן באמצעות הצג ועוד.
  • בר קרמי – מאופיין בעיצוב עדין וקומפקטי, ומגיע עם מעמד עץ. נועד לספק מים מינרליים טבעיים בטמפרטורת החדר.
  • בקבוקי מים מינרליים – באריזה של שישיות או שמיניות.
  • בקבוקי נביעות פלוס – בטעמי פירות עדינים. חלקם מבוססים על ממתיקים טבעיים.

פרטי יצירת קשר

כתובת משרדים ראשיים: ת.ד 240, נמל התעופה בן גוריון. מיקוד: 70100.

חברת נביעות באתר freeindex.co.il

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 8182*.

פקס: 03-9777787.

מוקד מכירות/הצטרפות –

טלפון: 3080*.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו